Тэгвэл хотын нэгдүгээр тойрог замын ТЭЗҮ боловсруулах ажил дуусжээ. Нийт 25.7 километр бөгөөд мөн зорчих хэсгийн зургаан эгнээтэй байх юм. Энэ тойрог замын эхлэл Наадамчдын замаас “Өнөр хороолол”, Баянхошуу, Хайлааст, Чингэлтэй, Долоон буудал, Дарь-Эх, Монель, Чулуун овоо гэсэн чиглэлээр явж, Туулын хурдны замтай холбогдох юм.
Энэ бүх томоохон зам гүүрний ажлыг хийнэ гэдэг амар ажил биш. Амар бишээс гадна захын нэг хотын дарга хийчих ажил биш. Гагцхүү Х.Нямбаатар УИХ-д хоёр удаа сонгогдож, Байнгын хорооны дарга, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд, Засгийн газрын гишүүнээр ажиллаж байсан зангаргаа харуулж, хотод энэ олон төслийг зэрэг эхлүүлээд байгаа юм.
Нийслэлд томоохон 24 төсөл хэрэгжүүлэхээс гадна зөвхөн зам гүүрний чиглэлд 10 байршилд зам гүүр барих, 41 байршилд шинэчлэл хийнэ гэдэг бол төсөв даахгүйгээс гадна баргийн хотын даргын шийдвэрлүүлэх асуудал биш. Гэтэл Х.Нямбаатар эдгээр зам гүүрний ажлын хөрөнгө санхүүг гаднын хөрөнгө оруулалт, концесс гээд төр хувийн хэвлийн түншлэлийн хүрээнд хийхээр төлөвлөчихсөн, ажлаа эхлүүлжээ. “Хийе гэсэн хүнд арга олддог, хийхгүй гэсэн хүнд шалтаг мундахгүй” гэгч энэ байх.
Тиймээс Х.Нямбаатарыг тогтвортой ажиллуулж, болж өгвөл 2028 онд улираан томилж, эхлүүлсэн ажлуудыг нь дуусгуулах ёстой. Тэгээд дараа нь үр дүн нэхээд суухаас өөр сонголт нийслэлчүүдэд байхгүй. Х.Нямбаатарыг зайлуулах хүсэл хэнд байна вэ гэхээр газрын наймаачид, нийслэлийг өмчийг үнэгүй эзэмшигчид, зөвшөөрлийн наймаачид гэх мэт нөхөд л байгаа шүү дээ.
Эх сурвалж: